Åh så glad jag blev

?h s? glad jag vart

för igår när jag trött kom från Stockholm och kollade runt lite på forumen och mina mail så visade det sig att jag fått denna LO publicerad i scrappizbloggen pga eller med hjälp av mina dekorationer ;o) och Malena hade skrivit:


"Malena
: Jag har valt en av mina favoriter när det gäller att dekorera mycket
Lena S. Lena  har en egen stil med mycket olika mönstrade papper, dekorationer och blomrankor. Lena kan konsten att få alla slags foton att bli fantastiska konstverk genom sitt skapande. Jag har en gång liftat en layout med en lång blomranka och det var mycket roligt. Jag gjorde det en gång för det tog sin tid - men Lena gör det om och om igen!"

Åh så glad jag blev för de orden ska försöka se dem när det är motigt att scrappa....
/Lena S


Kommentarer
Postat av: Sonja T

Oj, vad roligt för dig:) Sen kan jag inget annat än att hålla med kommentaren du fick - du är verkligen duktig på att fixa ihop olika mänstrade papper utan att det för den skull blir rörigt! Imponerande:)

Sen älskar jag verkligen höstbilder... höstens gyllene toner!

Kram Sonja

Postat av: elsamaja

Ja det är du verkligen värd, för den är riktigt superfin GrATTIS

2007-04-22 @ 20:48:14
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback