Julaftonskväll!

Så lackar den mot sitt slut denna årets mest underbara dag, är så lycklig över att kunna ge mina barn de julklappar de vill ha, kanske inte alla men de som de önskat mest. Så underbart att se deras glädje och lycka, deras genrösitet och kärlek till varandra och mig, är så lycklig att fått dessa fantastiska barn som förgyller livet så oerhört mycket! Just nu är alla sysselsatta med sitt ett vacka V har gått och lagt sig, lilla M pysslar med dockan i den nya sulkyn, ödmjuke O bygger sina legosatser tomten kom med och underbara R sitter i soffan och väntar på att jag ska hjälpa henne att fylla på extra plastfickor i scrapalbumena hon fick i julklapp. Har sänt en tanke till dem som inte har det så bra som jag idag, ett ljus hart brunnit för dem och för vårt lilla fadderbarn o hans familj idag. Är också glad att pappa kom och firade julen med oss och jag vet att min övriga familj har det bra idag.
Tackar mamma o pappa för bidragena till min externa blixt, Tack jag älskar er! Tack också älskade barn för pressentkortet hos Stellas som ska förbrukas på onsdag när vi ska dit! Tack också S för pressentkortet! Tack också för scrappengarna som jag fick av "tomten"!
Kram/Lena S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback