Fotodagbok

Fotodagbok

Urk så hopplöst det är att fota nu i detta mörker som är trots att det är mitt på dagen :o( här har jag köpt en linjerat spiralblock i en sån 10-kronorslåda på Willys som jag ska skriva i när jag fotat. Är himla duktig på att bara mata över fotona till datorn och sen framkalla några månader senare och så tar dett ytterligare nån månad innan jag scrappar bilderna och ja då har man ju glömt bort lite från den stunden man fotade så nu fick det bli en fotodagbok. Och så klart att jag var tvungen att scrappa om framsidan lite osså ;o)
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Jätte fin bok!!!!

Postat av: Camilla

Åh vilken fin bok och vilken bra ide,ska jag nog låna ;-) Och vilka Fina layouter att inspireras av.

2007-01-15 @ 18:42:10
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback