Inga Loer att ladda upp....

...denna vecka har jag gjort en del tävlingsbidrag till Scrapbooking-mm och efter incidenten häromdagen så dröjjer det lääääänge innan jag laddar upp dem här ;o). Ska i alla fall vara med i tidningens stora tävling, inte för att jag tror jag har nån chans men jag har ändå gjort de sju utmaningarna och då kan jag lika gärna skicka in dem. Sitter nu och scrappar en LO om mig själv det är sällan och har kört fast lite med rubriken men hoppas få den klar under helgen  och ladda upp här inne.
Nån som är sugen på ett QK Star classic UC så har jag ett ute på tradera ;o) Det måste vara det största alfabetet de gjort i classic format för det är brett och högt....
/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback