Så har denna söndag osså gått....

Egentligen börjar väl skolorna i morron men mina börjar med en studiedag. Jullovet har bjudit på en del scrappande, sista året har jag scrappat ganska långsamt utom i perioder när det rasslat till och blivit  en eller flera varje dag och så har lovet sett ut. Tror att jag sen annan dagen fått ihop 15 LOer varav ca hälften är dubbel LOer.
Nu ska äntligen min QK revulotion vara på väg från USA efter en massa strul med företaget som jag beställt från, det har funkat fram tills nu sista månaden och just nu känner jag mig ganska less på dem och får försöka hitta en ny hovleverantör av QK i USA, QK-oman som jag är så handlar jag hellre från USA för där har man chansen att handla mer för mindre pengar än här, hade aldrig kunnat shoppa så mycket i de svenska butikerna....
Nu ska jag sätta igång och leka lite med stämplarna som kom från Cards of Maria i fredags och är till ett DT uppdrag jag fått via
www.svenskscrapbooking.se
/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback