Det scrappas inget....

....har noll insperation, känns typ som om jag aldrig mer kommer att scrappa.....blocken brukar komma i mitten/slutet av augusti i år kom den för nån vecka sen så det blir nog dåligt med uppdateringar här inne den närmsta tiden. Just nu har jag mycket insperation att köpa nytt till hemmet och fixa med det. Går genom en jobbig sak rent hälsomässigt just nu också som tar mycket av min energi....men lugn tjejer jag kommer tillbaka sen....*ler*....eller jag ska försöka få klar den Lo som nu legat sista veckorna på mitt bord så ska jag ladda upp den i alla fall ;o)
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: marieg

Oj, låter inte kul... Men ta en paus o gör annat tills scraplusten återkommer, för det gör den!!
Önskar er en riktigt skön sommar!!!
Kram!

2007-07-05 @ 07:38:36
Postat av: Marie

Blockar kommer, blockar går. Emellanåt vill jag bränna upp alla mina scrapprylar för att jag blir så trött på allt som har med scrap att göra. För mig funkar det att lägga allt åt sidan eller bara scrappa mina privata sidor, de som aldrig visas.
Gud bevare mig väl om du skulle sluta visa oss - du gör ju SÅÅÅ mycket fint och inspirerande!
Var rädd om dig och TACK, snälla för den värmande hälsningen i min blogg. *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback