Tack för alla goa mail och inlägg

som kommit de sista dagarna, är fortfarande jättedålig tror jag är den som drabbats värst och nu har jag varit sjuk så länge (i stort sett från veckan innan jul och detta utöver den värk jag går med i övrigt tar hårt) att det känns som om de där extrakrafterna också rinner ifrån en. I natt vaknade jag av att jag dröp av svett och det är det absolut värsta jag vet så jag fick panik och upp i duschen där jag såklart halkade omkull så nu har jag än mer ont än innan :o( . Vill bara att det ska vara över nångång ju, vill orka städa, scrappa, vara ute osv......usch vad jag gnäller fast jag brukar undvika det men blä nu är det liiiiite väl tufft.....Icca fick dessutom nåt i ögat igår så nu väntar jag på att VC ska ringa upp och det är nästan så jag bävar för det, vete katten om jag orkar köra bilen om de vill att vi kommer dit.....
Nu ska jag dra täcket över huvudet här ;o)
Ha en bra dag!
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jobbigt att va sjuk, har själv åkt på förskylning och vill inte ha den så länge som du har varit sjuk. Fina scrapalster från dig. Hit kommer jag fler gånger.
Välkommen till mig
KRYA PÅ DEJ
Kram Cissi

Postat av: Sanna

Å stackars dej!
Krya på dig nu!

Kram från Sanna

2007-03-17 @ 19:16:19
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback