Tråkdag.....

 Moa har megahög feber och är så supersnuvig och lite hostig och man blir så låst, tråkigt men samtidigt så synd om henne min lilla i vanliga fall supperaktiva tjej. I morse vaknade vi av solsken och ljudet av svanar som kom flygande för att landa i Tysslingen (då är det vår) och suget att åka till Karlslund vart så påtagligt men så kom jag på nattens ledsna och heta Moa och jag insåg att vi kommer inte ut, dessutom har jag sex skavsår på ena foten och två på den andra efter mina nya skor (jag hatar nya skor) så jag får knappt på mig några skor utan att kvida. Moa vill vara nära, nära hela tiden och min goa pappa (Tack!) åkte och köpte Reliv så jag slapp åka ifrån henne, inte ens Ronja vill hon vara hos och då är hon sjuk. Somnade efter maten och urk vad jag avskyr att ha somnat på dagen så nu är jag helt snurrig hela jag känns det som men jag hoppas kunna sitta vid scrapbordet nu till sena natten typ....(har assvårt att sova på natten när jag sovit på dagen). Jag ska inte aktivt titta på Melodifestivalen för sånt är inte riktigt min grej men Ronja ska och eftersom scrapprummet är halva TV rummet så lär jag väl höra eländet ändå ;o). Har gjort en LO klar idag, får se om jag kommer ihåg att ladda upp den senare....
Ha en bra kväll, alla ni som läser här i vår blogg!!!
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: marieg

Här är en till som ska stå i bakgrunden o scrappa till melodifestivalen.. Hoppas Moa kryar på sig o att ni kommer ut snart... det ska vara sol några dagar till ju!

2007-03-10 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback