Hallå på er alla!

Jag lever men det är fullt upp här just nu, har under veckan fått beställning på 18 kort varav 10 ska vara klara på söndag. På söndag konfirmerar sig Ronja dessutom så det är en del pyssel med det och idag kommer mamma hit och stannar till på onsdag då hon o Oscar far till Tunisien i en vecka. Mitt i detta så bråkar vi om ett skolbyte för Moa som skolan här vill neka oss att göra så ja jag kommer nog vara smått off tills i mitten av nästa vecka ;o) men jag lever bara så ni vet.....
Kramis/Lena S


Kommentarer
Postat av: elsamaja

Uhh, jag blir trött bara jag läser det där, hoppas att det går ihop alltihop för dej, utan att du sitter i ett hörn och spelar på läpparna.
Kram och lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback