Så här fint är det utanför vårt fönster

image171

Härligt snöfrostigt på träden och snart ska jag och sonen till Karlslunds herrgård på julbord, ska äntligen efter 25 år få gå in på herrgården igen. När jag var barn fick man gå in hur som helst men numera är den stängd för allmänheten, det är bara öppet när det är julbord eller om man är där på nån annan typ bröllop eller konferen så det ser vi verkligen fram mot både jag och Oscar.......
Har suttit nån timme och småsurrat med Ronja och lackat julklappar *mysvarning*, ska också fixa en pepparkaksdeg innan kvällen sänker sig här för i morron är det stora bakdagen här ;o)
Kramis till er alla som är här inne och läser, vet att ni är några även om alla av er inte är så duktiga på att kommentera ;o)
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Tina

Även här i Linköping har det varit vackert och snöfrostigt i dag - så jag slet fram kameran och fick till lite julkortsfoton på barnen. Det är inte varje år man lyckas med det för snö är en bristvara... :-)

Postat av: Lilo

Oj vad vackert vitt!! Idag är här grått, blött och blåsigt, jag vill inte gå ut. Får mysa inomhus med tända ljus istället. Ha en härlig adventshelg.

2007-12-01 @ 11:33:35
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: SannaF

Å vad vackert!!!

2007-12-03 @ 20:09:30
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Ejede

Åh vad mysigt det ser ut! :)

2007-12-06 @ 10:40:26
URL: http://scrapbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback