Kolla in detta hos Grodans scrapgarden

Erbjudande V17 och V18 och utmaningen

Massor med Nyheter har kommit till Grodans, det vill jag fira med följande:
för varje 100 kr. du handlar i den fysiska butiken en Workshop GRATIS.

I webshoppen 10% rabatt.
Totalsumman räknas om och ni får ett leveransbesked med den rätta summan.


Härliga DCWV Pets, Nursery Boy och Girl papper, brads och stickers, hittar du under nyheter.
Bazill bård Just the Edge i flera färger hittar du under kategori Cardstock Bård.
Från Fancy Pants About a Boy, mönstrade och genomskinliga, Vertical Jump är helt underbar.
Och en ny leverantör Paper Adventure, Future Baby helt fantastiskt. Även Wedding serien är mycket snygg, här ser jag vilka fina inbjudnings och gratulationskort man kan göra.

Grodan bjuder 10% Rabatt V17 och V18. Använd kod: BUFAV

Sen har Lucienne en liten utmaning i Grodans blogg, kommentera Grodans Webshop, särskild brister och sådant ni saknar i shoppen så kommer  3 album 20x20 cm lottas ut bland deltagarna.
Så spana in wbshoppen och Grodans blogg, där jag precis laddat upp en artikel om att stansa i dekorgummi, skriv en liten kommentar i Luciennes inlägg och kanske är det du som vinner ett album eller insperas av min artikel & gör dina "egna thickers"
/LenaS

image283
image284


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback