hemma igen....

....vi tog en Åbo-kryssningen på ett dygn och hade det jättemycigt men jag tycker det är läskigt med båtar så jag spände mig rejält och sov dåligt men god mat och shopping är ju aldrig fel ;o)

Jag vill säga TACK för alla utmärkelser osv jag får via bloggar och mail, jag är verkligen Tacksam men jag har inte ork och ro att sitta och skicka vidare, jag vill ge allt sånt till dem som läser min blogg, jag kan aldrig välja ut nån eller några, så tyvärr.....jag är fortfarande TACKSAM för dem jag får men jag kan inte skicka dem vidare....
/LenaS


Kommentarer
Postat av: Syrran

På lördag vill jag gärna ha Emil för mig själv hela dagen när jag inte träffat honom på en månad :) Hör av mig när jag kommit ner och vet lite hur jag jobbar och så där :) stora kramar!

Postat av: Syrran

Ja just, fast han åker inte fören på söndag och då tänkte jag ta en tripp till Sandra i Jönköping :) Men tack för att du tänker mig på mig syrran! Haft en bra helg? :)

2008-08-24 @ 19:11:48
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback