Vi lever....

....även om det är tyst och dåligt uppdaterat här i bloggen, har scrappat lite, har gjort tre Loer som jag ska testa att skicka in till Scrapbboking mm och nu sitter jag med det senaste DT uppdraget från Grodans det är september månadspaket och jag lovar att denna gång blir ni inte missnöjda men inte heller de LOerna kan jag visa riktigt än ;o)
Skolorna har börjat, Moa i ettan, lilla snuttunge men ettan är ju inte så stort längre då är ju förskoleklass starten större för de små. Och Ronja har börjat på gymnasiet och det verkar som om det blivit en fullträff i valet, mycket foto och bildredigering, bara längtar efter att få lära mig lite av allt hon nu kommer att lära sig, få massa roligare bilder att scrappa osv. En fördel med att hon börjat gymnasiet är också att hon går mitt på stan och igår mötte jag henne och hennes kompis på stan för en lunch, så himla mysigt, vi åt tacos på Pacos och när vi beställde maten frågade jag om vi skulle få vänta länge eftersom jag bara att hade 40 minuter på mig innan jag skulle hämta Moa men näe de skulle fixa så vi snabbt fick vår mat och det vill jag lova att det fick vi, en eloge till dem! Sådana här små lunchträffar ger livskvalitet, likaså efter att jag hämtat Moa så skulle hennes kompis E följa med oss hem och vi istället åkte och köpte varsin glass och åkte upp till Karlslund och åt dem, mys, mys!!!
Kramis/LenaS


Kommentarer
Postat av: Linda

titta inom på min blogg så hittar du något sött till dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback