Riktiga änglar de finns- i Bromölla!

Så kom den helgen som vi sett fram emot, att få komma ner till Bromölla och träffa min DT-mamma Lucienne, mina Dt-kompisar, få se Grodans butik irl och så album-kursen.....
Väl framme så kom vi till Pia och hennes man Tommys "hus" som de helt frikostigt lånade ut till oss under helgen, och där var även Lucienne och mötte oss, och redan där kände jag att åh vilka goa människor! På kvällen träffade vi Christel och hennes familj, de bjöd på god tacos och flera timmars pratande. På lördan skulle jag vara på Grodans och Oscar och Moa skulle vara med Christels barn och sambo, alltså helt underbart snälla, barnen som ställde upp och var med mina barn och de hade haft det kul. PÅ em tog Pias man med mina barn och köpte glass och annars blyga Moa vart genast helt tossig i Tommy och valde att åka med honom ut till husvagnen när de käkat glass. Jag hade albumkursen och tack alla ni goa tjejer som var där, fota gärna era alster och lägg i era bloggar och länka mig eller maila om ni inte vill visa ;o), men allas album var så himla fina!! Ni var ju självgåeende! ;o) Tack också ni DT-vänner som kom förbi Grodans och sa hej var jättekul att få träffa er! Och igår kväll var vi ett gäng ut till Pia och Tommys husvagn och grillade & hade det bra. Moa ville att vi ska flytta ner och direkt vi kom hem var hon tvungen att berätta för sin pappa att hon träffat världens bästa Tommy! ;o) Vi fick också biljetter av Christel och hennes familj till ALV idag men tyvärr stod regnet som spön i backen så det hoppade vi. Nu är vi hemma, men en massa minnen rikare och en massa pengar fattigare men åh vilken härlig helg! Självklart kommer vi tillbaka!!
Alla ska ha ett stort tack för dessa underbaar energigivande dagarna, men Pia och Tommy, Lucienne och Bertill och Christel, Stig och barnen jag kan inte säga nog många TACK!! Jag hoppas att få chansen att återgälla detta nångång....
Kram/LenaS

Kommentarer
Postat av: Christel

Lena:

Du är en sån underbar människa och dina barn har ärvt det! Vi hade en jättetrevlig helg vi oxå!

Kram till er alla. Skönt att resan hem gick bra!

/Christel

Postat av: Pia

Jag kan inte annat är hålla med vad Christel skrivit. Vi hoppas såklart att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen, håller tummarna för November redan! KRAMIS Pia & Tommy

2008-08-10 @ 18:35:20
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback