JUL fina underbara JUL!!!

Vi har återigen haft en sån lugn och skönt mysig julafton med fyra superglada barn och det bästa var att vakna i morse och se att det snöade. Det har inte kommit supermycket , knappt så det täcker marken men snö har vi och det är huvudsaken. Barnen hade varit snälla i år och fick en massa fint och jag tror att tomten också varit riktigt snäll mot mig dels har jag innan fått pengar av mamma som jag lagt en order för på QK från Remember when och idag fick jag mer pengar av pappa och styvis  som jag skulle lägga på mig själv så det kommer bli mer scrapsaker på stellas rea, det är så mysigt att åka dit tillsammans med scrapvännerna härifrån och sen åker vi och scrappar tillsammans efteråt, detta kommer att ske på lördag och ska bli så himla kul. Jag fick också jättefina ljusstakar av barnen, i glas, röda, höga som bara är så fina, ett 12*12 album också av barnen, Moa hade köpt ett sånt litet paper stack från DCWV när hon och S var och handlade julklappar som hon bara visste att jag ville ha ;o), min styvis hade också köpt en så underbar julgris i porslin som jag vart himla glad för, lite biobiljetter fick vi osså och den traditionella chokladasken från pappa osså så ja jag har antagligen skött mig i år ;o) men det viktigaste av allt är att vi varit tillsammans och fått ha det bra....
Hoppas ni andra också fått en bra jul!
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Kikar in och önskar dig en GOD JUL!!



Tack för dina gulliga ord!



Kramizar Maria

Postat av: linda

God jul

2008-12-25 @ 07:09:17
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Karina

Hoppsan vad jag avundas dig. Du kommer att vara i scraphimeln på Lördag. Jag fick också scrapsaker i julklapp och jag längtar tills i eftermiddag när jag slutar jobb för då ska jag pyssla. Har inte pysslat på länge. Ha en fortsatt trevlig jul helg. Kramar Karina

2008-12-25 @ 09:31:33
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback