Miniträff i lördags

med de underbara tjejerna härifrån och en Lo fick jag ihop ;o) men men det är som det brukar på träffarna att jag inte får så mycket gjort men fick en massa insperation med hem istället och det är ju guld värt.......tyvärr så har motgångarna på andra plan varit väl jobbigt nu de sista veckorna och raset kom trots att jag kämpade emot så jag är och och förblir tyst några dagar framöver, behöver få landa, gråta och skaka av mig jobbigheterna innan jag åter börjar traska upp för livets branta backe........jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Kramis/LenaS


Kommentarer
Postat av: Karina

Hoppas att allt löser sig. Tur att du har dina härliga barn. Vad vore livet utan dom? Saknar mina så. Den lille var hemma med sin sambo på julafton det var så roligt. Denna julafton var en av mina bästa. Lugnt och skönt. Deppa nu inte ihop helt. Lova det!!!! Kramar Karina

Postat av: Lena b e

Tittade in en liten stund å vad fick jag se? Jo... en jättefin Lo!

2009-01-03 @ 13:17:54
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com
Postat av: Lena b e

Jättefin LO!!

2009-01-03 @ 13:21:57
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback