Tidig lördagsmorron!

vaknade klockan 6 av att det kom en brandbil med sirenerna igång här ute, kan ju säga att jag inte låg kvar många sekunder men kanske var det falskt larm för nu 40 minuter senare har det fortfarande inte stått nåt på nätet och jag tror jag hörde att de åkte (de är rätt tunga och sådana bilar brukar inte köra här i området)  men familjens lilla mamma är klarvaken men har ett scrapsug som jag tror jag ska omvandla i skapande innan de underbara barnen (tonåringarna) vaknar. Vi ska åka upp på stan och bara vara jag är klar nu med allt inför jul sånär som på en liten julklapp som jag aknske kan hitta idag och Oscar har önskat en skjorta och slips till julafton och det ska vi också köpa idag. I övrigt så ska Moa på kalas både i em och i morgon em på Lek & Buslandet som är ett lekland inomhus för er som inte har koll på detta, tydligen är det europas storsta och om inte annat märker man det i huvudet efter tre timmar därinne ;o) Jag hoppas ni andra också får en riktigt bra dag trots regn och rusk.....
Kramis/LenaS

Såg nu på NA att det visst brunnit här ute på parkeringen en bil är helt förstörd och två rejält skadade men de stod under carporten och där står inte min bil så jag behöver inte ens gå ut och titta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback