DT-uppdrag...

Har ju tidigare haft två DT uppdrag och nu var det ett tag sen det sista avslutades och jag är rätt sugen på ett nytt uppdrag och flera har sökt DT medlemmar nu ett tag men jag kan verkligen inte altra saker och det är en trend som butikerna tagit fasta på och vill att deras DT medlemmar ska kunna....jag tycker inte det blir bra och det är inte ens kul, om nån av er skulle se om någon söker ett DT där man inte behöver altra kan ni väl säga till ;o)
Vill också skicka en tanke till Ronjas kompis Linns familj idag just nu pågår begravningen och fy som jag som inte ens är där gråtit nu. Ronja ville inte att jag skulle följa med och det respekterar jag fullt ut, det är hennes vän och klassen kommer vara tillsammans i kyrkan det är en del av hennes liv som jag inte har eller haft tillgång till så det är helt okej att hon inte ville ha med mig men jag kommer att möta upp henne om en stund vid kyrkan....jag hoppas att detta ändå blir en fin stund för dem och nu kunna få gå vidare....
Ta väl hand om er alla mina vänner där ute i cyberrymden!!
Kram/LenaS

Gör ett litet extra inlägg här idag lördag 26/1...begravningen hade såklart varit jobbig men ändå så fin och det var en lättad stämning. Ronja har också nu under månaden som gått gjort två minialbum, ett album var till Linns föräldrar med foton från högstadietiden och allas fina tankar om Linn som Ronja fick lämna över från alla i klassen och det kändes som om föräldrarna blev glada och det är ju också skönt...
/LenaS

image221



Kommentarer
Postat av: Millan

Skickar styrkekramar till dig och Ronja.

Postat av: Linda

Usch, det där lät sorgligt. Vad har hänt? Skickar en kram.

Det där med DT-uppdrag - har sett att många vill att man altrar. För min del är det snarare så att jag själv bett om att få varva med scrapbooking och altrat och inte bara kort och det tycker bara Maria på Poppes är roligt, så blir det lite annorlunda. Men du som är så duktig, gör någon liten grej bara, det är säkert ändå dina LO:s som räknas. :)

2008-01-27 @ 00:20:37
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback