Scrappade lite igår.....

....trots att det var nyårsafton så var det en bra dag att scrappa på, mina föräldrar kom inte förrän vid 16,30 så det vart många timmar "över" så jag scrappade Iccas dopkort, dessa mindre bra kort är de enda som finns från hennes dop och det känns ju såklart jättetråkigt samtidigt vill jag scrappa denna händelse eftersom jag gjort det åt Ronja och Oscar. Moas dop har jag inte haft modet att göra än och Iccas har nog känts lite tråkiga att scrappa samtidigt som detta är de enda som finns (jag vet det eftersom det bara var Ms bror och fru med på detta dopet och det är de som tagit dessa bilderna). Men en LO kan jag bjuda på och även Ronja fick ro att scrappa igår och idag kommer hennes scrappande klasskompis och sover över tills i morgon då vi ska ha miniscrappträff här hemma så ja det blir nog lite skapande det närmsta dygnet ;o)
Ha en god fortsättning allihop!!
Kramis/ Lena S

 image181

Kommentarer
Postat av: Millan

Åh, den här är jättefin! God fortsättning på 2008!!!

Postat av: elsamaja

Åh så fin, den där är det liftvarning på, absolut.
Skönt att höra att Ronja har haft ro att sätta sej och scrappa, för hur det än är, så är det läkande att kunna sätta händerna på det.

Ha en trevlig scrapträff

2008-01-01 @ 15:25:39
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Marie

måhända att det var svårscrappade bilder, men wow så bra du lyckats!

2008-01-01 @ 17:32:50
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: SannaF

Jätte jätte fin layout med massor av värme i!
Jag tycker att du lyckades jätte jätte bra!!!
KRAM

2008-01-02 @ 09:29:04
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback