Juli månadspaket fån Grodans

Så var det dags för Juli månadspaket som denna gång innehåller bla en massa glada somriga cloud9design papper, CS, ovaerlay, band och bazzillbårder. Ditt eget månadspaket beställer du via webshoppen




Här har jag sytt på LOn tycker det ger bra effekter, bostäverna har jag stansat ut med QK alfabeten som finns i mina egna gömmor, blommorna finns att köpa separat i webbutiken och punchinella, brads & floss kommer också från mina egna gömmor.



Här har jag lekt lite med overlayen som var med dels har jag skärt ut den orange remsan och sen stansade jag ut blommor i den och värmde lite på så bladen krusar sig, en kul effekt. Puncinellan, knapparna och de utstansade bokstäverna är från mina egna gömmor....



Här har jag också sytt runt LOn för effekten skull, det ramar liksom in och ger LOn mer enhet. Allt utom bokstäverna är med i månadspaketet.
Så hoppa nu in i webshoppen och beställ ditt eget månadskit!
/LenaS

Kommentarer
Postat av: mariem

jätteläckra allihopa!

Postat av: Christel

Hej Lena!

som vanligt: ALLTID superfina LO:s!!!!! Jag har aldrig testat sy med symaskin men ser att det får man ju göra. Det blir jättefint.

På tal om Stellas tävlingskit: Kan bara rekommendera det. Man fick faktiskt jättefina grejor och MYCKET för pengarna.

Kram och ha en bra dag!

2008-07-05 @ 15:28:11
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Pia

Håller med Christel, alltid jättefina alster!

Kramar Pia

2008-07-06 @ 18:32:58
URL: http://wwww.piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback