Till Skåne på semester....

Vi ska åka ner till Skåne den 3/8, kommer då att vara bosatta i Lund fram till den 8/8 och tänkte hinna scrappshoppa lite då, ni som bor i de trakterna, vad rekommenderar ni för butiker? Klart är i alla fall scrapnet.se som inte ligger så långt ifrån på väg till Skånes djurpark som vi ska till en av dagarna där nere, ett par dagar hamnar vi i Malmö också och givet är bla Panduro outlet (ska hamstra på oss en massa pyssel inför höstens mörkare stunder ;o) ) En av dagarna ska vi fara ner till Glimminge hus också finns det något på väg ner dit? Och den 9/8 far jag till Bromölla och ska hålla en kurs på Grodans (ska bli så kul att träffa större delen av mina DT-vänner och inte minst underbaraste DT-mamman Lucienne)...sen åker vi hemåt igen på söndan den 10/8. detta blir första semestern utan Ronja, hon ska åka till Spanien 10 dagar med en kompis och hennes familj, detta blir också första gången som jag inte får vara med henne på hennes fördelsedag vilket är lite kluvet men jag är så himla glad att hon få denna chansen, jag har aldrig haft nån längtan utmlands och inte prioriterat det.....
/LenaS
 

Kommentarer
Postat av: mariem

Så kul att ni ska ner hit till skåne!

Scraproom i Helsingborg och ScrapAddicted i Löberöd är verkligen väl värda besök också. Jag tror att ni kommer få det mysigt i vilket fall. :)

kram

marie

Postat av: Anna

Pema ligger i Korsholm, en bit söder om Hörby (som ligger lite söder om Höör) och en liten bit nedanför Korsholm ligger Östraby, där Scrapnet.se har sin butik. www.pema.cc och www.scrapnet.se. Och givetvis, Janes Scrapaddicted i löberöd...

2008-07-22 @ 14:30:53
URL: http://alsjoholm.blogg.se/
Postat av: Pia

JA, dom butikerna finns ju, men grodans i Bromölla är allra bäst! Vi alla ser fram emot att träffa dig.

2008-07-23 @ 18:37:50
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Tessan, Arboga

Jag blir så avundsjuk när jag läser att ni ska till Skåne. Och då var jag ändå där för 3 veckor sedan, men det är ju så mysigt där nere. Jag var till Scraproom I H-borg och Scrapaddicted. Jag visste inte att Panduro har en outlet i Malmö för då hade jag åkt dit oxå. Nu var jag inne i en "vanlig" Panduro butik i Malmö ändå. Får väl bli en tur till Skåne i höst eller nästa sommar oxå. =)

2008-07-24 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback