Varmt.....varmt............varmt!!!!

Gah jag hör till dem som inte klarar av denna värmen, okej om det är som det var i maj varmt på dagarna och kallare på nätterna men nu är det bara varmt, äckelvarmt, dygnet runt, kroppens alla smärtpunkter är i blom och jag har inte orkat vara på gymmet som jag borde sista veckorna vilket lett till att jag genast klättrat upp i vikt igen....*suck*....var ju så glad innan. Har varit ute och lufsat runt skogen lite men det räcker ju liksom inte jag vill ju kunna äta en massa äckligt onyttiga saker osså :o/ . Om 8 dagar ska vi på semester och jag lär inte visa mig på nån strand i detta skicket får hoppas på VV igen nu och hoppas tappa nåt kilo under veckan i alla fall, men vi hoppas att vi får lite svalare väder, 57 mil i denna värmen och ingen AC i bilen är ingen höjdare....
Igår kväll var vi ute och fiskade & grillade vilket var supertrevligt och vi lyckades få till den där "perfekta" bäverbilden vi jagat ett tag Ronja och jag (har väl tagit ett par hundra bilder) för ett framtida projekt.....vi fick en liiiiiiiten mört till Moas lycka, det var första gången hon fiskade *pinsamt*.....
Ikväll har vi varit ut till stugan och grillat men vi vart inte kvar så länge, Moa är nog trött och lättretlig pga värmen och var inget kul att ha med att göra det vart liksom en pina för alla så vi åkte hem och nu är hon åter den underbara tjej hon oftast är, goa Moa, måste berätta att vi ska åka till Åbo med henne i augusti ett dygn och detta fick hon reda på igår kväll vilket gjorde att hon absolut inte kunde somna så 23,30 fick hon komma och ligga hos mig och hon hade en miljon frågor innan hon kom till ro, och i morse vill hon direkt börja packa men hm det är några veckor kvar, vi ska bla först till Skåne ;o)
Dåligt med srappande är det också nu så jag har inget att visa, får se om Ronja vill ladda upp en del när hon kommer hem från J i morgon....
Till er som skickat in bidrag till bloggpartyt men inte fått nåt svarsmail eller inte sett era bidrag här i bloggen, lugn det kommer , har fem att lägga upp och bekräfta, ska försöka fixa det i morgon.....
Nog svamlat från en trött Lena som trots värmen ska försöka få fart på en LO, gillar att ha en Lo liggandes på G på scrappbordet då är det lättare att trilla dit korta stunder, avskyr verkligen att påbörja nya LOer, tycker det tar tid sen om LOn tar tid att göra bekommer mig inte det är att välja kort och pappar och upplägg som inte är mitt favvomoment precis ;o)
Kramis/LenaS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback