Vart lite utmanad.....

Jag fick en utmaning av http://arbets-bi.blogspot.com/

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

-köra en runda på gymmet
-laga mat
-åka ut och bada med världens bästa barn
-hälsa på min farfar
-slappa med en bok och en mugg te på balkongen

Vad gjorde du för 10 år sedan?

-hade ganska nyss dragit från min X och vi höll på att skapa ett nytt liv tillsammans jag och barnen
- jag började komvux
- jag träffade mitt livs stora kärlek (sen att inget hände mellan oss förrän efter årsskiftet var en annan femma)
- jag vart plötsligt allergiker
- jag tyckte livet ändå lekte....

Ställen du bott på?

- Hagby
- Örebro
- Storfors
- Örebro igen och för all framtid

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- Köpa drömhuset och tillhörande lager och i lagret ha en scrappbutik och en stor lokal för skapande och scrappträffar
- Köpa en ny bil
- se till att mina barn, syster och föräldrar fick ha det gott rent ekonomiskt
- skulle resa till USA
- hjälpa dem som behöver

Ni som vill och läser här inne i min blogg får gärna svara på dessa små frågorna....

/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback