Lite svammel från oss....

Hoppas ni andra haft en bra midsommar, det hade vi, är så lycklig över att ha mina föräldrar och bröder, svägerska osv här trots att hälften är sk bonusar/plastisar eller vad man nu säger, så känns det inte så vi är en familj och vi har det så himla avslappnande och kul ihop, hade gjort en sex kantig påse som jag dekorerat till mina föräldrar, fylld med godis (beskrivning hittar ni i DT-kompisen Christels blogg, tyvärr har bilderna försvunnit från hennes artikel i Grodans blogg), då den även var till en tävlingen kan jag inte visa den riktigt än här....Förra veckan vann Ronja den Crop in Style Navigator som Grodan lottade ut om man handlade i webbutiken så gissa om det var en superglad Ronja här och vi matchar varandra när viär ute på träffarna ;o)

Jag har också vunnit fast jag får betala för dem ;o), vann ett Abigail Grand och ett Journal Grand på ebay för totalt 650 kr inkl frakt, bra va? De hade kostat runt 3000 kr om jag köpt dem här hemma i Svea...


Så lite tråkigheter då, köpte ett nytt objektiv till kameran ett Tamron 55-200 och det ger urusla bilder inte en stymmelse till skärpa i bilderna så dte känns himla surt, vi var ute på fotosafari igår och ett par av ca 100 bilder vart något sånär resten är riktigt suddiga, har mailat butiken jag handlade ifrån och hoppas att de löser detta....
Nu ska jag ta en lång promenad här innan jag ska röjja av lite och bädda rent sen på em blir det en tur ut till Marieberg ska bla hämta Icca som varit hos M & Å sen igår....
Ha en bra dag!
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Christel

Vad glad jag blir att du provat på min påse!!

Kramis ps. GRATTIS till Ronja till vinsten.

Postat av: Bi

Supergrattis till väskan!!! För all del också till den inköpta "vinsten". Väskan ser helläcker ut!

Kram Bi

2008-06-30 @ 21:49:54
URL: http://arbets-bi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback