Juni månadspaket från Grodans är nu här!!

Denna månad var det en blandning av papper, overlays, band, brads och chipboardknappar, för dig som funderar på ett månadspaket surfa in till Grodans http://www.grodansscrapgardenlmh.e-butiken.se/ och beställ kitet för 135 kr+frakt, väl värt sina pengar och jag ser månadspaket som en liten utmaning och de är ofta utvecklande, kanske det kommer med saker som man själv kanske inte skulle köpt och det tycker jag är givande.
/LenaS

image329image330

Allt utom bokstäver, puncinella och den utstansade badankan kommer från månadspaketet

image331image332

Här valde jag att första montera det mönstrade pappert och sen täcka hela LOn med overlays för att sen fortsätta med foton och dekorationer ovan, blir annars lätt att LOn känns platt om man lägger allt under plasten.
Bokstäverna, häftklammorna, hjärtana, fjärilen och spetsen kommer från mina egna gömmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback