Lyckosam postdag ;o)

Idag var postis "snäll" dels fick jag ett helt underbart paket med saker från Grodans som jag beställt, kolla in Kaiserpaprena *love*....och ser ni chipboardarket där? denna vecka får man välja på ett sånt eller ett ark med filtfigurer om man handlar för minst 150 kr i webshoppen så passa på...och ni som haft roligt om min avsaknad av glitterlim ser ni? Två flaskor finns numera i min ägo ;o) Tack Lucienne!

image314

med posten kom också ett till litet paket från min hemliga vän/RAK på AoS, sånt är så himla kul när man inte har en aning om vad man ska få, Tack MHV!

image315

Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig shoppning du har gjort.

Papperna är ju för läckra!

Postat av: Hanna

Sådan där post är underbar. Hemlig vän verkar ju jättekul. Hoppas att du fått mitt mail. Kram Hanna

2008-05-15 @ 19:12:31
URL: http://hannatankar.blogspot.com
Postat av: Christel

Tänkte också köpa dem papperna från Grodans. Hoppas man får se vad du skapar av dem. Gillar dina alster jättemycket!

2008-05-15 @ 22:18:19
URL: http://www.christelscrappar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback