Mötte herr Bäver i morse...

....åh vad jag älskar sådana oväntade möten, mamma har varit här några dagar och då har vi nästan varje dag varit upp till Karlslund och promenerat och jag har flera gånger berättat att vi såg bäver för ett par somrar sen men förra året såg vi ingen.....men i morse när jag skulle passera en bro hörde jag ett plask och det var ett större plask än från en fågel så jag stannade upp och efter en liten stund kom bävern upp, åh vad lyrisk jag blev, hade tyvärr bara Moas kamera med mig och när jag började fota så var den inställd på svart/vitt så första och såklart bästa bilden vart gråskalig och åh vad jag saknade systemkameran men men några små bilder hann jag få med och i fortsättningen så kommer jag bära med mig den andra kameran när jag går där uppe på tidiga förmiddagar....
Som sagt har mamma varit här några dagar för Oscar konfirmerades i söndags och han var så duktig så, Ronja har jobbat som konfirmationsassisten var såklart också med och lika stolt är jag över henne som bla läste förbönen i kyrkan. I lördags firade vi allra bästaste styvismamsen som fyllt 60 år så helgen vart rätt intensiv och jag är så trött idag, har haft en jobbig sista vecka med astman som bråkar rätt mycket på nätterna så det får bli en slappodag....
Kramis/LenaS
image299
image300

Kommentarer
Postat av: Syrran

Läskigt! :)

Postat av: Hanna

Vilka härliga foton. Tyckte det i svartvitt var jätteläckert. Vad lyxigt att få se bäver så där. Det finns mycket bävrar här omkring så jag hoppas också få se det någon gång. i morgon mailar jag bild på vad jag fått ihop av din utmaning. Kram Hanna

2008-05-13 @ 22:09:18
URL: http://hannatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback