Fick ett underbart mail

från vår scrapkompis Maria om att de fått en son, GRATTIS Micke och Maria!!!

I övrigt så har jag fått ont, megaont i mina fötter, ont på ett sätt jag aldrig haft ont innan, kan inte gå långa stunder utan att tårarna börjar rinna av smärta utan jag får mest bara sitta stilla, eller ligga i soffan. Idag har jag simmat i alla fall och på em satte jag mig och rullade köttbullar och stekte dem. Både M och O är sjuka men som tur är så är de på gott humör. Här har bilen åter börjat bråka med mig och jag vet snart inte vad jag ska göra har nu lagt ut i stort sett lika mycket pengar i reperationer som jag köpte den för, för fem år sedan och varje gång tror jag att nu kan väl inget mer pajja men det finns tydligen hur många fel som helst att få på en bil...... Jag scrappar inget heller just nu, har ingen som helst lust men visar ett clearalbum jag gjorde till skrotboken för några veckor sen....
Kramis/LenaS






Kommentarer
Postat av: Karin B

Snyggt minialbum!

Hoppas lusten kommer tillbaks och dina fötter slutar göra ont!

Kram Karin

Postat av: pia

Jättefint lena! Ja, det är tråkigt det här med din smärta... önskar man kunde hjälpa dig!

Kramar Pia

2008-11-22 @ 13:09:20
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Karina

Jag önskar också att jag kunde hjälpa dig. Har du varit hos docktorn med dina fötter? Annars så får du göra det. Du kan ju inte gå runt och ha sådan smärta. Snälla Lena det finns så bra smärtstillande idag och du behöver ju bara ta dem när du mår som du gör nu. Det är inte mänskligt att gå och ha så ont. Och du är värd bättre. Kramar

2008-11-22 @ 23:07:59
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback