Idag blir det scrapträff

och kanske blir det något som jag kan visa här inne sen ;o) eller så får ni kanske se det i skrotboken nån dag. Såg att jag vunnit en av lottpriserna i förra helgens CC hos stellas.se.
Här kommer två LOer som jag gjort till två tävlingar



Denna gjorde jag till en Halloween tävling hos Pysselgården, spindelnätet är sytt med symaskin så gissa hur denna Lo ser ut på baksidan ;o)


Denna gjorde jag efter en skiss hos scrapgalen men glömde att skicka in den ;o) journalingrutan har jag skrivit ut från generösa Mirabyll http://mirabyll.blogspot.com/

/LenaS

Kommentarer
Postat av: Pia

ÅH vilka härliga LO du har gjort,, Hösten är ju bara så underbar, det har nog sin förklaring eftersom jag gillar ju dessa färgerna...

Postat av: Helén

Häxfixar-layouten är bara SÅ snygg!! En jättebra idé att använda symaskinen till spindelnätet och punchinellan passar så himla bra till :)

2008-11-12 @ 17:41:33
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback