Oscar 15 år!

Idag eller i natt 02,15 föddes så min prins, en förlossning som pågick i nästan 2 dygn och slutade i ett akut snitt, där jag blev sjuk efteråt och fick flyttas från Karlskoga BB till sjukhuset här i Örebro. Mitt i all glädje vart det kaos och med en liten ettåring hemma vart det en tuff start. Idag är den lilla prinsen en lång och ståtlig prins, GRATTIS Oscar!

Vi säger också GRATTIS till kusin Katrin som fyller 8 år idag! För åtta år sedan kom den lilla fina tjejen till världen av min barndoms bästa vän Jenny och hennes man Patrik (min X-mans bror, hänger ni me´? ;o) ) så Oscar fick en kusin på sin födelsedag ;o)

Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: jenny s

Ja idag är en speciell dag...

Tack för grattishälsningen!!!

Vi säger ett stort grattis till kusin Oscar också!

Skickar också ett grattis i efterskott till Moa...

Kramar Katrin m. mamma & Pappa



Ps. vilket härligt album Ronja gjort som Katrin fick!!!

2008-11-04 @ 12:58:13
Postat av: zizzi

Tack för kommentaren!!! Jag kämpar på.

Grattis till din stora kille.

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback