Bloggparty 3 Vinnare!!!

Hihi vi fick en liten påminnelse av någon som undrade när vinnarna skulle delges och vi har haft lite problem att enats men tillslut efter att hela familjen fått säga sitt så hade vi bestämt att vi skulle avslöja idag eftersom scrapfebern tog upp rätt mycket plats i bloggen i helgen och vi var rädda att det skulle "försvinna". Men  nu har vi en vinnare i deltävling 3 nämligen;

ANNE!!!

Sen var det ju som så att alla som deltagit i vårt bloggparty skulle få en lott, har man varit med i alla tre deltävlingarna så fick man tre lotter osv och vi har dragit en lott och på den stod det;

ELLEN!!!

GRATTIS!

Hör av er med adresser och ev önskelista (om ni inte har nån på AoS) så ska vi fixa till lite priser!

[email protected]

Kramis/FamiljenS

Kommentarer
Postat av: Anne/anneh

Nääää.....är det JAG??? Jag tror inte det fanns nån annan Anne med på utmaningen, så det måste vara jag. Är det verkligen sant!!!! VAD GLAAAAAAAAADDDDDDD jag blir. Helt otroligt!!! Vad kul att ni gillade min LO.



Jätte KRAM på er alla!!!!



Anne



P.S ska maila adressen snart!

Postat av: Lilo

Grattis till vinnarna! Har kikat på alla era layouter här nedan, såååå fina!!! Och jag är avundsjuk som sjutton på hur mysigt det måste vara att sitta och skapa tillsammans. Ni har inte funderat på att adoptera mig? ;)

2008-09-16 @ 18:33:15
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback