Hemma igen....

....efter en scrappträffasdag i Stockholm igår. Jättetrevligt att få träffa en massa nya ansikten och några icke nya men som jag inte träffat på länge! Det var Ronjas första träff utanför länsgränserna och både hon och jag fick några LOer gjorda och lite shoppat men sista timmen innan vi for hem var vi rätt trötta och ja hemresan blev en psykisk mardröm. Nästa gång blir det tåg eller så ligger vi kvar över natten, dels började det blåsa och bilen är skitkänslig för blåst eller så är det jag som blir så spänd att jag tycker det känns som om den ska flyga av vägen vid minsta lilla vindby och sen att köra i mörker är inte heller något kul, antar att jag gör det för sällan utanför stan för jag hade så ont och var så slut men stressad när vi kom hem att det tog flera timmar innan jag kunde somna....jaja jag har en massa insperation nu och även om jag inte får så mycket gjort idag pga smärtorna så senare i veckan när jag kan sitta längre vid scrapbordet så kommer det att ploppa upp lite alster från mig här inne och några ska vi nog kunna visa senare idag som vi gjorde igår...
Nu är det bara att se fram mot mässan i karlstad men då slipper jag att köra själv och inte i mörker då ska jag sitta brevid och skriva scrappshoppinglistor ;o) Tack MiaD, Mette, för ett underbartsällskap både dit, där och hem! Och jättekul att få träffa er Hanna (Torsby), Marie G, Jozebell och alla andra jag hann få några ord med under dagen!
En liten undran föresten, ni som har promarkerspennorna, vilka färger börjar man med? Ronja har blivit riktigt sugen på att köpa några, säg 10 stycken och vilka färger ska hon satsa på?
Kramis/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback