Jag har tur.....

....som har världens bästa familj och vänner, har haft några mindre roliga veckor, sista veckan har varit stressig på flera sätt men i morgon är det dags för den stora scrappträffen här i Örebro vilket ska bli så himla kul, brukar inte få så mycket scrappat utan det blir mer en social bit och så brukar man kunna tanka insperation...varje år i mitten av september kommer en jobbig sak från det förflutna i kapp och veckorna innan brukar bli rejält jobbiga och detta år är inget undantag och alltid kommer andra skitsaker till under den här perioden....men jag har världens bästa pappa och styvis som finns där men ett omtänksamt ord och tankar, barnen och vännen finns också och den sista veckan har vi haft en sån där härlig harmoni sins emellan med en massa umgänge tillsammans och mys, vänner som vet eller inte vet har hört av sig och det värmer vare sig det är ett ord via mail, telefon, msn eller irl så tycker jag om er allihop. Om nån vecka vänder det och jag reser mig åter upp och fortsätter traska framåt....får se om vi har lite nya sidor att visa här inne på söndag....
Kramis/LenaS


Kommentarer
Postat av: Helen

Är en jätte härlig ras! Är dyra om du ska ha en renrasig med tavla så får du räkna på 12-15000 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback