Lördag morron....

veckorna verkligen rusar iväg, i måndags hade alla utom R studiedag, på tisdagen skulle vi till läkargruppen för operation av Vs nageltrång på en stortå som inte velat läka trots två operationer på VC och oj vilka underbara männsikor sen vart det ju inte sämre av att den ena sköterskan var intresserad av scrapbooking ;o), sen har dagarna bara flugit fram så var det helg igen typ ;o) jag har scrappat lite men det är hemligheter på G. Veckan började roligt, har fått ett lite större hemligt än så länge scrappigt uppdrag och ett lite mindre typ DT-uppdrag till och jag brinner verkligen för att få skapa, scrappandet är min livlina, jag älskar det och för första gången på några år så har jag sluppit den sega långdragna blocken som brukar komma i början av sommaren och suga sig fast länge. Tror det dels beror på mitt uppdrag hos Grodans, att jag behöver vara igång och scrappa och att jag kommit till en punkt i mitt skapande att jag scrappar  för att jag tycker det är kul, att jag kan scrappa på mitt sätt det finns inga rätt eller fel, sen älskar jag tävlingar och utmaningar som jag gärna hoppar på men jag blir inte det minsta lessen om jag inte vinner utan gläds åt dem som gör det och när jag vinner så blir ju lyckan så klart stor ;o)
Och ni som läst min blogg länge, minns ni att jag förra hösten skrev om att jag drömde om en clip it up? Nu har den äntligen flyttat hit och ska inom kort utrustas med en överdel också, vilken suverän grej!


För er som undrar så finns det fortfarande charms kvar och jag tror att jag kommer ta hem en omgång till och då även lite snöflinor och jultema, tack ni som redan handlat och härligt att höra att ni är nöjda och inte minst att det är lite större charms som inte "försvinner" på Loerna....
ha en bra dag!
Kramis/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback