Nu är det jul igen....

Haha lite galet att ladda upp jul-Loer nu men ja jullängtan börjar krypa på mig och det är ju nu alla fina julpapper kommer ut i butikerna och det är då suget att scrappa förra årets julfoton kommer ;o) så med lite alhkofri glögg och julmusik vid scrappbordet fick jag gjort dessa två. Det är Maja designs julkollektion som jag bara älskar, de finns i Grodans butik och just nu får du det underbaar klipparket på köpet om du köper ett papper av varje ur serien, Grodans kommer ju också att finnas på mässan i Helsingborg nästa söndag, annars susar ni in i webbutiken och beställer ;o)
Kramis/LenaS




Kommentarer
Postat av: Lucienne

OOOHHH så fina de blev Lena

2008-09-23 @ 16:24:22
Postat av: Pia

Jättefina Lena, visst längtar man lite till jul nu när man ser dessa...

Postat av: Jenny S

Du är dig precis lik när det gäller julen ser jag!!!!

2008-09-24 @ 12:48:03
Postat av: mariem

så mysiga!

2008-09-25 @ 21:58:19
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback