Utanför mitt fönster

ser det idag ut så här



Vackert? Ja visst men jag vill inte ha snö och kyla, hade ju smått vårkänslor i början av förra veckan när fåglarna började kvittra här, dessutom var det ett par plusgrader igår när snön började falla för att senare bli en massa minus och hur roligt är det att komma ut till bilen på morgonen? Dessutom hatar nog bilen kylan lika mycket som jag , den staratr med en gång konstigt annars med tanke på julklappsbatteriet som sitter i den men sen blir den tungsstyrd och tungväxlad innan den kommit igång, precis som mig ;o)
Har scrappat en hel del i helgen men jag är lite osäker på om jag får visa i bloggen än då det är till tävlingar, har sett atta andra gjort det men jag vill inte ev göra bort mig för att jag inte fattar engelska så bra ;o) men här kommer en liten LO jag gjorde förra veckan bara för att....


En LO med foton från förra försommaren när vi cyklade upp till Karlslund för att klappa hästisarna men de var inte så kelsugna men tillslut var det en som i alla fall tittade på Moa....
/LenaS

Kommentarer
Postat av: Karina

Vad vacker bild. Här i Skåne är allt bara grått och regnigt men dom har lovat snö nu idagarna. Snön kan jag vara utan men jag håller ändån tummarna för snö för barnens skull. Hoppas att ni har det bra. Kramar Karina

Postat av: Anonym

Vilken härlig layout! Så somrig och flickig på en gång. Och vilken fin vinterbild. Jag kan bara hålla med föregående inlägg. Häs i Skåne är det bara grått. Fast idag föll det faktiskt tre! flingor

2009-02-09 @ 21:12:34
URL: http://snackomalltoinget.blogspot.com
Postat av: Syrran

Hur kan ni fått så mycke snö som? Fusk!

2009-02-10 @ 21:41:53
URL: http://annikaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJOJ så mycket snö,,, Här snöar det oxå ikväll!

Du har en utmaning i min blogg!

Kram Pia

2009-02-10 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback