Hemma från Karlstad......

....och bara 900 kr fattigare ;o). Men sablar vilken folkanstormning det vart till hÄnglarmontern, det var som svärmande getingar var runt den, hade medskickat långa listor som jag skulle köpa med och det tog nästan 2 timmar totalt att få ihop det mesta av allt jag skulle ha där och jag kände när vi stod i kön för att betala att det inte var långt kvar innan jag svimmat, Tack Mia och Vicki för era omtankar!
En av de första saker Moa fick syn på när vi kom in på mässan av var en Cuttlekids och den ville hon absolut köpa och näe sa jag dina pengar räcker inte....men mamma får jag låna telefonen så jag kan ringa till pappa och hm fick ljuga och säga att han jobbade och inte hade tid ;o), fast han vet att jag köpt en sån till henne redan som hon ska få i julklapp så hade han säkert sagt javisst säg till mamma att hon får pengar sen för han har inte en aning om vad den heter ;o) och han är svag för henne när det är nåt hon vill ha :o?......men jag bara kände ändå yes jag har köpt en julklapp hon kommer bli så happy för, ska köpa lite dies också.... Vad shoppade jag, tyvärr har jag inga bilder för jag har redan plockat in allt, med några hänglarstämplar vart det (Vännerkittet, det med två ungdomar, hund och gatlyckta, en hänglanissa sittandes på ett skinn på en träpall och busfröna), skärblad, cardstock, limpennor, hörnstans (men ena har pajjat), HS urtavlor, EZ-foam, en rusktigt bra stämpeldyna, 5 flaskor akrylfärg och ja lite annat smått vart det nog också ;o)
Tack Annas på Annas Scrapbooking också för din generösitet, du är bara för snäll!
Tack också Mia, Stina, Icca och Moa för ett trevligt sällskap!
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Lilo

Låter som en lyckad mässa! Själv ska jag på mässa i Sollentuna på fredag! Det ska också bli kul! =)

Postat av: Tin

Kul att träffa på er där!!!
Vad mycket roliga saker du fick med dig hem!!!
Jag köpte bla några omonterade stämplar för att just upptäcka när jag kom hem att EZ var slut!!!!
Då blir man lite trött på sig själv! :D Där fanns ju travvis på mässan men ingen tanke på att köpa.

2007-10-28 @ 19:08:25
URL: http://tinsblogg.blogspot.com/
Postat av: SannaF

Å vad kul med mässa!
Och vilka bra julklappar du köpt!!!!

2007-10-30 @ 08:49:35
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback