Fjortis och lite annat babbel

Fjortis

Denna LO som Ronja gjort gillar jag massor, härligt glada morderna färger.
I övrigt så har jag suttit hela veckan med två minialbum som min svägerska beställt och idag blir de klara, äntligen ;o), tyvärr kan jag inte visa dem.... Så i helgen hoppas jag hinna scrappa lite till mig själv. Fick mammas gamla symaskin ( tack mams!) och var tvungen att leka lite på en snabbscrappad LO, fick nämligen lite clearstamps innan förra helgen bla Sassas Oliva och AT journaling som det verkligen kryper i mig att få leka med.
Har också beställt en extern blixt till kameran (vet att jag får lite pengar i julklapp som ska gå till den), det vart en Nissin blixt, hoppas den blir bra, har inga supersuper höga krav , är inget proffs så jag hoppas denna blixt blir bra för mig. Skulle den inte alls funka så bra som jag vill får jag ta ställning till att köpa orginalblixten istället däremot blir det orginalobjektiv sen....
I övrigt så är granen klädd, knäck kokad, stakarna lyser i fönstrena, pepparkakor bakade i flera omgånger osv......
Ha en bra helg!
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: elsamaja

Vilken härlig LO, mina favoritfärger.
Hon är otroligt duktig din dotter, och har även en så härlig
närvaro, på fotona, blivande fotomodell, kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback