Köpt scrappiga julklappar....

image150image151

Moa drömmer om en sån här och såklart att hon ska få en i julklapp ;o) och vad är mer passande än prinsessalfabetet till den också? Ska köpa några dies också men ska försöka luska ut vad hon helst vill ha för dies, antar att de prinsessiga står högt på hennes vill-ha lista men sen då kanske blommorna eller hjärtan osså....och om av er möter mig på lördag i Karlstad eller nån annanstans där jag har med Moa innan jul så nämn inte denna är ni snälla ;o)
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vad får man tag på en sådan och vad kostar det?

KRam

Postat av: LenaS

Ca 300 för maskinen, köpte min från KT craft, finns på engströms för 365 kr (tror jag) och alfabetet kostade ca 120 kr från en säljare på ebay....
/Lena S

2007-10-24 @ 21:01:56
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: elsamaja

Åh vilken liten söt maninck, jag hade ingen aning om, att det fanns såna där saker, för barn.
Kan tänka mej att hon blir lycklig för det alfabetet, för det är verkligen ursött.

Ha det gott

2007-10-25 @ 11:46:01
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback