skapat åt Grodans

Åh vilken kontsnär Marie är som står bakom Maja design är,  för denna nya kollektion "Höstpromenad" var de mest underbara papper jag sett på länge, fattar inte varifrån hon får alla underbara ideer till sina vackra papper ifrån??. När jag började scrappa så kunde mina papper ligga ett tag innan jag vågade använda dem men det kom jag över och tänkte det är bara ett papper, men jag kan erkänna att jag satt flera timmar och bara klappade och tittade på dessa underbara papper innan jag tog mig mod till att börja jobba med dem ;o)
/LenaS


Papprena kommer som sagt från Grodans, likaså kommer QK alfabetet Chemistry som jag stansat ut orde "i mina egna" med, resten kommer från mina egna gömmor.



likaså här så kommer papprena såklart från Grodans och "höstens guld" är QK Jolly alfabetet som jag blingat med Stickles cooper som ni också finner i webbutiken, övrigt kommer från mina egen samling;o)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, dessa papper är verkligen ljuvliga. Tur att jag har köpstopp annars skulle jag shoppa mig fattig... Kanonfina layouter!

Trevlig Helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback