LOer gjorda till den svenska tidningen

Här kommer två Loer jag gjorde tidigt i våras till Scrapbooking mm och de var med i förra numret av tidningen, denna var nog till scrapliften tror jag eller ev Helenes skiss, tänkt att min fina Ronja fyller 17 år idag.....
 
.

Denna var en LO som vart en av finalisterna i tekniktävlingen:



Men som så många andra känner jag mig så överkörd av dem, har inte fått betalt efter ordning och totalt är de skylldiga mig 600 kr vilket är pengar som är mycket för vår ekonomi så ja jag är lessen på dem, kommer aldrig mer skicka in nåt dit, fast min personliga åsikt är att de inte kommer att hålla på så länge till. Synd för det kunde ha blivit en bra tidining om saker och ting skötts bättre....
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback