Snacka om temperaturskillnader....

I söndags var det -20 grader idag nästan +10 grader, halt otroligt 30 grader på bara fem dagar, jaja jag har städat bort den sista julen här, fäller alltid en tår när jag plockar ner granen, den är min käraste julsak och det är med vemod jag packar ner den, kanske för att jag aldrig vågar se framåt, så långt framåt i tiden tills den ska fram igen. Jag har skapat lite också en del till tävlingar, en del till skrotboken och en del bara för att och här kommer en Lo med en bild som jag fann när jag letade efter en annan. Tror att denna Lo kommer att få stanna framme en stund för jag tycker så mycket om den bilden och papprena är från senaste nook-kitet, kommer att fortsätta med detta månadskitet för det kommer så fina saker hela tiden ;o) Fotot är taget vid mina föräldrars stuga i somras och åh vad skogen kan få mig att känna glädje men jag har en stor respekt för den också....
Ha en riktigt bra helg och glöm inte våra tävlingar!!

Kramis/LenaS





Kommentarer
Postat av: Cath.

WOW! Så fantastiskt fin LO! Och så fint foto, jag gillar verkligen skogen men som du skriver, respekt ska man ju ha.

Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback