QK Giftset Reuse!

Här kommer lite alster som jag och Ronja gjort för Grodans med ett av vårens QK giftset "Reuse", ni hittar lite fler alster på Grodans blogg om ni scrollar ner lite så visar jag skyltar jag gjort också.
En del av er vet redan att jag valt att avsluta mitt DT-uppdrag hos Grodans, det var ett svårt beslut men våren har varit tungscrappad och scrappandet är en hobby, en hobby måste vara kul och när det dåliga samvetet kom mot Grodans kom blev det inte kul och avkopplande längre så jag kände att jag trycker på stoppknappen och så får framtiden utvisa vad som händer. Har fortfarande lite kvar att gör till Grodans så ni får se lite fler alster nästa vecka också, skapat med detta underbara setet ;o)



Först ut är en LO som jag gjort med bokstäver och träddies från Reuse-setet. MME papprena, fluidchalk, flossen, de små blommorna och glitterlimmet hittar ni också i grodans butik.










Här kommer Ronjas alster, hon gick loss rejält med detta underbara kitet och valde mycket miljötänkande i sina LOer, hon har dels gått loss rejält med både dies och bokstäver från Reuse och lekt med papper från Prima, som också finns i webshoppen som hon klippt ut delatljer från.

Kommentarer
Postat av: Pia

Som alltid lika fina grejor! Du är fantastisk Lena,, detsamma säger jag till Ronja!

Kramar //Pia

Postat av: Pia

Som alltid lika fina grejor! Du är fantastisk Lena,, detsamma säger jag till Ronja!

Kramar //Pia

2009-05-24 @ 20:09:14
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Mia J

Wow!!!!!! Thinking outside the box var en av de läckraste jag sett! Helt sant och ärligt!!!! impad

2009-05-30 @ 12:25:26
Postat av: Marie Gustafsson

Superfina layouter!! Gillar verkligen "natur"!!!

Även "Koncentration" är en riktig favvo!!

Kram på er!

2009-06-13 @ 09:01:21
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback