Min nya externa blixt!

Jag sprang som sagt innan på stan för att titta på extern blixt och på tre ställen visade de mig denna NISSIN DI622 vilket gjorde mig rätt nyfiken att den dessutom låg i prisklassen 1600-1700 kr kändes rätt så rimligt. Hemma kollade jag på http://fotokungen.jetshop.se/default.aspx där jag innan hittat Canons orginalblixtar till bra pris. Här tog de 1190 kr för Nissin blixten, de skickar mot postförskott men tar inte ut några avgifter för vare sig det eller frakt (om man handlar för över 1000 kr) så jag beställde en torsdag em och på fredagen kom den så ja de är himla bra att ha med att göra, svarar tåligt och vänligt på alla frågor och snabb leverans så dem rekomenderar jag verkligen! Och så här ser den ut och åh wow vilken skillnad på bilderna jag tog inomhus mot innan och då jämförde jag ju så klart med den lilla kompaktkameran jag hade innan och då var ju systemkameran bra mycket bättre än den men nu undrar jag hur jag klarat mig utan externblixt så länge ;o)
/Lena Simage177

Kommentarer
Postat av: SannaF

Oooooooooo jag vill också ha en sådan!!!!
Tack för tipset!!

KRAM o God jul!

Postat av: Monica O

Hihi, där är den ju!!
Det var den och samma ställe som vi rekommenderade inne på Scrappiz.
Mycket fina LO du gjort, får nog ta och titta in här ofta.
Monica

2008-01-10 @ 23:37:19
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback