Scrappar....

Scrappar gör jag är inne i ett stim nu och idag kommer bästaste Mia hit för en stunds scrappande, tyvärr är det inget jag kan visa än då två av LOerna är tävlingsbidrag till Scrapaddicteds tävlingar och tre av dem är till en ev DT ansökan så ni får vänta lite innan jag kan visa dem, kanske det kan bli nåt att visa senare idag ;o
Tack för alla snälla kommentarer och mail, allt har Ronja läst och ja detta får ta den tid det tar att komma genom, som mamma vill man inte att ens barn ska behöva genomleva detta, jag hann se tre unga människor dö innan jag vart vuxen och det har nog präglat mig en del, självklart är det en mardröm och jag hoppas av hela mitt hjärta att ingen ska behöva uppleva det men kanske det kommer något ur det som ändå är positivt, jag tror att jag blivit mer lyhörd mot andra människor, är alltid mån om att säga hur mycket de mina betyder osv......
Så är det nyår i morgon och jag önskar er alla ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!! Vi firar traditionsenligt denna dagen men pappa och styvis och det brukar bli så himla mysigt härligt!
Har ett litet tips för er som precis som jag fotar med CANON så har ett svenskt forum nyss kommit igång så kika gärna in där och regga er;
http://www.canonforum.se/
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Nu har jag reggat mig på forumet. Kul forum, kan jag behöva.
Gott Nytt År önskar jag dig Lena
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback