Dåligt uppdaterat här....

....åh blir så frustrerad över detta usla väder, ingen sol och då kan jag inte fota mina LOer och lägga upp heller för de blir verkligen inte alls bra. Jag har osså pysslat med vår pysselhörna, var till Ikea i helgen och skulle köpa två Bestå hyllor men det fanns bara den ena i lager så vi köpte den och jag blev supernöjd. Så igår kväll hade vi inget att göra så vi åkte ut till Ikea en sväng och vad hittar jag inte i fyndet jo den andra hyllan jag skull ha, med låda och dörr som tillbehör vilken skulle ha kostat drygt 1000 kr och nu stod den i fyndet för 199 kr gissa om jag jag trodde den var felmärkt? Till och med den personal jag frågade var tvungen att dubbelkolla priset ;o) så åh så glad jag vart. Ska se om jag kan få till några hyffsade foton senare idag nu ska jag snart åka och besiktiga bilen, blä jag får alltid ombesiktning så det känns inget lockande men gör jag det inte idag har jag körförbud i morron ;o)
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Gu vilken tur!!!! Grattis till fyndet!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback