Ett vårgrönt Karlslund

Ett vårgrönt Karlslund

urk här har vi det kallt just nu och jag bara längtar efter våren men antar att vi får stå ut med snön fram till april som förra året....*suck*...är dessutom så hopplöst trött och hängig här, undrar om jag inte blivit av med bakterierna från lunginflammationen, börjar fundera på om jag har nåt kvar i kroppen, somnar till när jag sitter rakt upp och ner i soffan det har jag aldrig gjort innan och känner att jag har inte den ork jag brukar ha....nog gnällt här är en LO med vårbilder från maj-06, tagna på herrgården, jag tröttnar aldrig på omgivningarna där, tur att vi bor så nära att vi kan åka dit nästan dagligen, i alla fall när det inte är så kallt. Vi var där en snabbis idag, vi hade tänkt mata änderna men vi hittade inga så vi fick ta med brödet hem igen men Oscar och Moa hann leka lite i snön i alla fall.....
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättefin Lo!! Du kan verkligen kombinera mönstrat papper, jag kan knappt kombinera ett mönstrat med cardstock.
Lunginflammation är jättejobbigt för kroppen, sviterna efter en sån kan sitta i upp till ett år efteråt. Min make hade det förra våren i två omgångar och än idag kan han bli flåsig för minsta lilla. Var rädd om dig och lyssna på kroppens signaler!

Postat av: Lena S

Mmm brukar få det en eller ett par gånger per år och alltid, alltid slutar det med vätska i vänster lunga ;o( och några gånger har även högra lungan drabbats....
/Lena S

2007-02-10 @ 19:29:45
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: sannaf

Urk vad trist att du är sjuk!
Hoppas du blir bättre snart!

Jätte fin layout och åååååå vad man längtar till sommaren när man ser bilderna!!!

KRAM

2007-02-11 @ 10:02:19
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Marie

ohh vilken härlig LO, jag längtar vekligen också till vår och värme, rått slaskväder är ingen höjdare...

2007-02-11 @ 11:53:19
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback