Lite lessen och besviken.....men stolt....

I morse när jag kollade mailen så hade jag fått mail från scrapbooking mm att LOn jag skickat in till Helenes skissutmaning blivit en av utvalda Loer att publiceras i tidningen och JIPPI....men jag trodde inte jag kommit med bland de uttagna så jag laddade upp den LOn här på bloggen "snurrom i farmors kaffekopp" och igår la jag upp den i SR galleri så därför hade jag publicerat denna LOn vilket inte är tillåtet....så tyvärr kommer den inte med i tidningen. Men jag är ändå glad att den var utvald, att min LO kunde varit publicerad....bara att fortsätta skicka in bidrag....

/Lena S

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Nej vilken otur... Kunde du inte bara tagit bort layouten??

Kul iallafall att du blev utvald ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback