En scrappares mardröm typ....

...satt ute nu på em och när jag skulle in så balanserade jag telefoner, kamera och nycklar på min bok medans jag hade disk i andra handen och väl inne skulle jag dumpa disken och av nån anledning så gled kameran av boken och ramlade rakt i diskvattnet....åhåhåh vill jag bara skrika just nu :o((((( Tur att vi har Ronajs osså men nu bara måste jag lösa detta med pengar till en systemkamera, hur det nu ska gå till , kanske en trisslott men jag har ju aldrig tur med lotter....jag bara måste ha en kamera ju, utan bilder inget scrappat......var bara tvungen att ösa ur mig lite....
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Sanna

Neeeej vilken otur!!!

Postat av: Anonym

Ujujuj jordens under gång!!
Jag skulle ALDRIG klara mig utan min kamera!
Staaaaackars dig

Tröstkramar

2007-03-28 @ 20:41:41
URL: http://www.gripdesign.se
Postat av: Therese, Arboga

Men Lena..... stackars dig. Finns det ingen chans att den går att fixa? Man blir ju helt paralyserad om inte kameras funkar. Hoppas det ordnar sig.
Kram Tessan

2007-03-29 @ 14:17:13
Postat av: Marie

men oj, usch så tråkigt! :(

2007-03-29 @ 15:41:23
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback