Influensan tar ett allt hårdare grepp här....

....fy skrutt så matt både jag, Moa och Oscar är här nu. Orkade nätt och jämt ta mig till Willys igår och skulle handla det viktigaste och kom hem med typ hälften....svetten rinner konstant och igår sov nog jag och Moa över 10 timmar på dan. Vill scrappa men hjärnan orkar inte samarbeta, vill ut det är ju vår men orken finns ju inte.....gah....måtte detta snart vara över och att vi får vara friska sen det känns som om jag varit sjuk från veckan innan jul....näe nog gnällt men det lär nog vara ganska tyst i bloggen de närmsta dagarna....
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Hua vad jobbigt att vara så där sjuk!
Hoppas att ni kryar på er snabbt!

Kram från Sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback